Til hovedinnholdet

FAQ

Løsning

Oseberg Solutions leverer forretningsløsning, såkalt ERP system til store og små bedrifter. Løsningen kan skreddersys til hver enkelt eller leveres som standard løsning som er leiebasert.

I tillegg leverer vi hele Microsoftstacken med produktene: 

Med integrasjon mot Microsoft produktene får du en komplett løsning som fungerer sømløst, effektivt og tidsbesparende i hele organisasjonen. 

Oseberg Solutions leverer til disse bransjene

Finner du ikke din bransje, ta kontakt med oss, så finner vi hvilken bransje du hører innunder!

Kjernen i løsningen er Microsoft Dynamics NAV (tidligere Navision), et ERP system med over 1,5 millioner brukere verden over. Med integrasjon mot Microsoft Office 365 og andre Microsoft produkter som Dynamics 365(CRM)Power BI, Flow, PowerApps og Azure får du en komplett løsning som fungerer sømløst, effektivt og tidsbesparende.

Oseberg Solutions tilbyr tilleggsfunksjoner du kan legge til løsningen:

• Valutakurs import Norges Bank
•  Valutakurs import DNB
•  Dokumentløsning
•  Cargonizer
•  Consignor
•  Faktura håndtering
•  Håndholt lager WMS
•  EHF m/vedlegg
•  Visuel planlegging
•  Avvikshåndtering
•  Tempus
•  Wintid
•  Import Visma Lønn
•  Import H&L lønn
•  Postnummer import
•  Cortana Prognose
•  Magento integrasjon
•  Integrasjons rammverk
•  Innkjøp av fremmedarbeid og varer
•  Tid og material registrering
•  Design modul
•  JDF/JMF
•  P2P integrasjon
•  Consignor frakt integrasjon