Til hovedinnholdet

Tilleggsprodukter

Oseberg Solutions tilbyr mange ulike tilleggsprodukter tilknyttet forretningsløsningene. Dette er tilleggsprodukter som er bygget for å gjøre hverdagen enklere for brukerne av Dynamics 365 familien.
Oseberg Direkte Bank
Oseberg Lønn
Oseberg Dokument
Oseberg Brønnøysund Oppslag
Oseberg EHF
Oseberg Postnummer Import
Document Capture
Consignor Integrasjon

Oseberg Direkte Bank

Direkte bank er en bankløsning for bruk i Microsoft Dynamics NAV og Microsoft D365 Business Central. Løsningen er klar for alle supporterte versjoner av Dynamics NAV og Business Central. Pr. mars 2020 gjelder dette versjoner fra og med Dynamics NAV2016.

Direkte bank er online med alle norske banker gjennom ett API for sikker dialog med bank.

Løsningen inneholder funksjonalitet for betaling, innbetaling og avstemming. Direkte bank er laget i egen objekt serie, slik man kjenner andre ISV løsninger. I praksis betyr dette at det ikke må være ledige objekter tilgjengelig. Modulen aktiveres på lik linje med andre ISV moduler.

Oseberg Lønn

Oseberg Lønn er en fullintegrert løsning for lønn bygget i og rundt Microsoft Dynamics 365 Business Central. Med denne løsningen slipper du integrasjoner med filimport/-eksport mellom økonomiløsningen og lønnsløsningen. 

En viktig og stor del av økonomimedarbeiderens arbeidsoppgaver omhandler lønn. Å ha kontroll på lønnskostnaden er vesentlig for en bedriftseier, bruk derfor regnskapsføreren til dette arbeidet.

Selvfølgelig klar med AltInn integrasjon, enkel overføring til bank for betaling av lønn, mulighet for å lage egne lønnsarter mv. 

 

Oseberg Dokument

Oseberg sin dokumentløsning lar deg knytte alle typer filer til dokumenter i Business Central. Filene lagrer automatisk dokument versjoner som PDF - eks: alle tilbudsversjoner rundt en salgsordre, evt. bestillinger, fakturaer med mer på angitt filområde.

Du kan dra og slippe filene rett i dokumenter som f.eks. ordre og faktura eller kort som kundekort eller varekort. Drag’n Drop funksjon fungerer også for å legge til andre relevante vedlegg f.eks avtaler, excelark med prislister, mailer med vedlegg osv.

Oseberg Brønnøysund Oppslag

Med oppslag mot Brønnøysund registrene får du alltid oppdatert informasjon om selskapet du skal etablere som kunde eller leverandør. 

Nøkkelfunksjonalitet:

  • Oppslag fra skjermbilder direkte mot Brønnøysundregisteret.
  • Basert på Org nr eller søk på Navn.
  • Returnerer liste med alternativer, når angir ønsket alternativ oppdateres
  • Kontaktinformasjon og adresser 
  • Fungerer både fra kundekort og fra Leverandørkort 
  • Kan brukes sammen med Business Central Kunde-/Leverandørmal for å også automatisere oppsett for annen informasjon på kunder/lev-kortet som bokføringsgrupper, betalingsbetingelser med mer.

Oseberg EHF

Oseberg EHF som produkt har oppstått for å standardisere hvordan vi implementerer EHF hos kunder.

Oseberg EHF er produktet som gjør dokumenthåndteringen enkel og smidig. En standard løsning som løser utfordringer mange ulike brukere har hatt, samtidig er det laget tilleggsfunksjonalitet for de som ønsker mer. Det kan f.eks. være "Multikanal", hvor brukeren ikke trenger å vite noe om hvilket format mottaker skal ha på faktura. Faktura kan da sendes til kunden, på kundens definerte format - Vipps, eFaktura, eGiro eller papir for den som trenger det. 

Oseberg Postnummer Import

Sørg for å være oppdatert med alle endringer på norske postnummer. Med Oseberg Postnummer Import er du koblet mot Postens database for å hente ned oppdaterte oversikter. 

Med riktig postnummer, kommer varen frem til mottaker. 

Consignor

Send leveranseadresser fra Business Central til transportør, motta sporingsnummer i retur.

Overfør data til transportørene automatisk. Print alle fraktetiketter i et system. Send varsel til kundene dine med sporing av dine forsendelser.

Document Capture

Verdens mest utbredte løsning for skanning av fakturaer og andre dokumenter, rett i Business Central! 

Document Capture tilbyr automatisk registrering av dokumenter av en avansert OCR-tolk, utvidet godkjenningsflyt og et digitalt arkiv du kan søke i med fulltekst.

Document Capture optimerer og automatiserer alle prosesser – helt fra du mottar dokumentet til godkjenning og oppslag når du skal finne igjen bilaget i ettertid.