Til hovedinnholdet
Support

Support

Våre supportmedarbeidere er klare for å hjelpe deg.

Som kunde på aktiv serviceavtale har du tilgang til vår Kundeportal. Her finner du kursdokumentasjon, FAQ, artikler om funksjonalitet i løsningen og mulighet til å registrere supporthenvendelser.

Innlogging kundeportal

Her kan du registrere dine nye supporthenvendelser, se eksisterende åpne eller avsluttede saker, FAQ, kursdokumentasjon med mer.

Tilgjengelighet

Vi hjelper deg alle hverdager fra:

kl. 08 – 16

Ring support

Ring oss gjerne om du trenger å snakke med en av våre dyktige support medarbeidere. Bruk telefonnummer:

+47 47 90 80 80

Mail support

Raskest respons får du ved å opprette sak i kundeportalen. Har du ikke bruker her, kan du nå oss på mail:

 

 

support@oseberg.no

Nettmøte

Vi kan også koble oss på din skjerm via fjerntilkobling og assistere deg direkte. Klikk på bildet under så bistår vi deg direkte på din PC.