Til hovedinnholdet
BC Kontorpult

Dynamics 365 Wave 2 2022

Dynamics 365 Wave 2 2022

Dynamics 365 Wave 2 2022

Oppgradering av Dynamics 365 app'er er rett rundt hjørnet. Planen for lanseringsbølge 2 (Wave 2) 2022 beskriver nye funksjoner som lanseres fra oktober 2022 til mars 2023. Du kan enten bla gjennom lanseringsplanen på nett eller laste ned dokumentet som en PDF-fil. PDF-filen inneholder også informasjon om styring og administrasjon av Power Apps, Power Automate, Power BI, Power Pages, Power Virtual Agents, Microsoft Dataverse og Microsoft Power Platform samt dataintegrering.

Wave 2 for 2022 for Dynamics 365 bringer nye funksjoner du kan bruke til å utvikle virksomheten din og inneholder hundrevis av nye funksjoner på tvers av Dynamics 365-app'er.

Business Central er en del av Dynamics 365 app'ene til Microsoft og er følgelig omfattet av denne utrullingen.

Microsoft Dynamics 365 Business Central

I Business Central fortsetter Microsoft å forbedre rapporteringsfunksjonene for kunder, blant annet med nye rapportdatasett for Excel og forbedring av Power BI-rapporter som nå får støtte for dimensjoner.

Integreringen med Power Apps og Power Automate fortsetter også å by på nye funksjoner for lavkodeutvikling. Programmet får flere forbedringer. 

Noen forbedringene som kan være verdt å merke seg er:

  • Forbedring mot Power Platform og Dataverse
  • Kontoskjema endrer navn til "Finansrapportering"
  • Enklere oppsett og tilgang til anbefalte tilleggsapp'er i AppSource.
    Microsoft vil starte med å tilrettelegge for app'er som gjør det enklere å håndtere for eksempel banktransaksjoner. 
  • Som kunde kan man selv velge tidspunkt for oppgradering via egen admin-portal.

Les mer om innholdet i lanseringsbølge 2 for Business Central her.

Ønsker du bistand fra Oseberg Solutions til å håndtere oppgradering av "Wave 2" - kan du bestille tjenesten i vår kundeportal.

Microsoft Dynamics 365 for Sales - CRM

Dynamics 365 Sales er det markedsledende salgsprogrammet som gir enhver organisasjon muligheten til å selge mer ved å forstå kundene og måten de ønsker å kjøpe på – styrt av data, intelligens og opplevelser som kunder foretrekker.

Dynamics 365 Sales bruker kraften i forretningsdata overalt hvor selgeren jobber – på tvers av produktivitetsverktøy som Office 365 og Teams. Selgere kan raskt finne kjernen i kundens umiddelbare behov og selge mer effektivt ved å fokusere på de mest relevante og autentiske engasjementene.

Noen forbedringer som kan være verdt å merke seg er: 

Les mer om innholdet i lanseringsbølge 2 for Dynamics 365 for Sales her.


Fyll inn ditt navn
Fyll gjerne inn ditt telefonnummer
Beskriv gjerne hva du er på jakt etter, slik at vi kan hjelpe deg så godt som mulig!