Til hovedinnholdet
Forvaltning Oseberg Solutions

Forvaltning

Vi anbefaler våre kunder å tegne support- eller forvaltningsavtale. Dette bidrar til å sikre tilgang på riktig ressurs når behovet for hjelp oppstår.

Ettermarkedsavdelingen i Oseberg Solutions ble etablert januar 2022. Avdelingen har egne ressurser som skal sikre god kundeoppfølging etter at prosjekter er gått live. Det er etablert rutiner for overlevering fra prosjekt til ettermarked som sikrer kundene tilgang til kompetent personell og kompetanseoverføring som gir flere medarbeidere mulighet å jobbe med deres løsninger. 

Vi tilbyr i 3 ulike nivå av kundeavtaler:


Basis; Supportavtale

Basis avtale er vårt utgangspunkt for kundeavtale, med definert pris og generelle vilkår men med mulighet for tilvalg.

Hovedpunkter...:

  • Support tjenester bestilles i kundeportal
  • Konsulentbistand bestilles i kundeportal
  • Årlig strategisk statusmøte
  • Varsel ved lovpålagte krav/endring i løsning

Fleksi; SLA

Ønsker du mer fleksibilitet og responsgaranti på innmeldte saker, er Service Level Agreement (SLA) avtale det deres virksomhet trenger.

Hovedpunkter...:

  • Alt som inngår i Basis
  • Ringe support direkte ved kritiske saker
  • Årlig gjennomgang av nyheter i løsning
  • Responstidsgaranti på supportsaker

Pluss; Forvaltning

Ønsker dere jevnlige taktiske og operative møter, i tillegg til beredskap og kostnadsfri lisenshåndtering, er dette avtalen for dere.

Hovedpunkter...:

  • Alt som inngår i Basis og Fleksi
  • Kostnadsfri lisenshåndtering
  • Månedlige operative møter
  • Kvartalsvise taktiske møter
  • Støtte ved halvårlige "Wave-oppgraderinger"
  • Beredskap ved månedlig oppdatering*
  • Proaktiv forvaltning av produksjonsmiljø*
  • Spesifikke oppgaver etter egen avtale

Alle våre kunder har som minimum en Basis-supportavtale. Avtalen gir tilgang til vår kundeportal hvor du som kunde finner dokumentasjon og kan melde inn behov eller bestille bistand.

For kunder som anser det som viktig å ha utvidet tilgang til support kan det inngås en Fleksi-SLA avtale, som sikrer tilgang til kompetent personell og sikrer reaktiv bistand når behovet oppstår.

Kunder med avanserte løsninger, store brukergrupper eller generelt løsninger hvor rask respons og proaktiv oppfølging er viktig, tegner Pluss-Forvaltningsavtale. Da er de garantert tilgang på kritiske ressurser når man behøver dem, samt periodiske møter og oppfølging av videreutvikling av løsningen.

* Beredskap og proaktiv forvaltning kan kjøpes som tilvalg for Basis-supportavtale og Fleksi-SLA avtale. Beskrivelsene over er et utvalg, og alle avtalene vil gjennomgås detaljert ved avtaleinngåelse.


Ønsker du informasjon om mulighetene du har som kunde, ta kontakt:


Oppgi din e-post adresse
Fyll gjerne inn ditt telefonnummer
Beskriv gjerne hva du er på jakt etter, slik at vi kan hjelpe deg så godt som mulig!