Til hovedinnholdet

Tilleggsløsninger

Vi tilbyr en rekke tilleggsløsninger til Dynamics 365 som utvider standard funksjonalitet. Dette er produkter som er bygget for å gjøre hverdagen enklere for brukerne av Business Central. Våre anbefalte tilleggsløsninger består av egenutviklede produkter i tillegg til ett utvalg anbefalte løsninger fra andre tilbydere. 

Våre egne løsninger:


Oseberg EHF Peppol BIS

Oseberg EHF er en smidig løsning for sikker og effektiv håndtering av utgående EHF salgsfaktura og kreditnota.

Du trenger ingen andre avtaler med tredjepartsleverandører for å sende via Oseberg EHF.

Last produktet ned fra Microsoft AppSource, eller se presentasjonsvideoen.

  • Systemopprettet EHF filer
  • Integrert aksesspunkt
  • Oppdatert status
  • Direkte opplasting

Oseberg Brønnøysund Oppslag

Med oppslag mot Brønnøysund registrene får du alltid oppdatert informasjon om selskapet du skal etablere som kunde eller leverandør. 

I kombinasjon med Oseberg EHF utføres en automatisk validering mot ELMA registeret slik at betalingstype EHF settes som standard.

Last ned produktet fra Microsoft AppSource.

  • Oppslag fra Brønnøysundregisteret
  • Oppslag på navn eller org. nummer
  • Oppdater eksisterende informasjon
  • Oppdater kontaktinfo og adresse

Oseberg Dokument

Oseberg Dokument lar deg knytte alle typer filer til dokumenter i Business Central. Filene lagrer automatisk dokument versjoner som PDF - eks: alle tilbudsversjoner rundt en salgsordre, evt. bestillinger, fakturaer med mer på angitt filområde.

Se gjerne presentasjonsvideoen.

  • Drag'n Drop
  • Støtte for flere filtyper
  • Logg / sporing
  • Lagre automatisk .pdf

Oseberg Multikanal

Ønsker du faktura og kreditnota automatisk distribuert i det formatet sluttkunden til enhver tid selv har registrert seg for uavhengig av hva som står i kunderegisteret? Multikanal er ett tillegg til Oseberg EHF Peppol BIS.

Last ned produktark her.

  • Digital faktura på kundens foretrukne format
  • Egen kontroll på fakturalayout på kundenivå
  • Automatisk sjekk mot ELMA og JTTA
  • Støtter B2B og B2C

Oseberg EDI

Standardisert og automatisk håndtering av inngående ordre samt tilhørende dokumentflyt på EDI dokumenter. Full oversikt i Business Central på tvers av kunder, ordrer og status.

  • Automatisk ordremottak
  • Automatisk ordrebekreftelse
  • Pakkseddel, faktura og kreditnota
  • Endringssporing

Oseberg Avansert Prosjekt

Med Oseberg Avansert Prosjekt kan du raskt og enkelt opprette avanserte prosjekt direkte i løsningen for Business Central.

Last gjerne ned produktarket og last ned produktet fra Microsoft AppSource.

  • Prosjekt maler
  • Prosjekt wizzard
  • Prosjekt for flere kunder
  • Innkjøp og logistikk i prosjekt

Oseberg Integration Framework

Oseberg Integration Framework er et rammeverk for ulike integrasjoner mot tredjeparts-programmer som nettbutikker og fraktløsninger som brukes med Microsoft Dynamics 365 Business Central.

  • Logg på hendelser
  • Jobbkø
  • Statuskontroll(-er)
  • Automatisert omstart

Oseberg Currency Rate

Effektiv løsning for daglig import av valutakurser direkte inn i din Business Central installasjon.

Supporterer Essentials og Premium tilganger i Business Central. 

  • Effektiv valutahåndtering
  • Egen visning i rollesenter
  • Oppdatert kurs
  • Sikrer kvalitet på grundata

Oseberg Gurusoft Integrasjon

For å lykkes med vekst innen netthandel/e-commerce, må en ha helintegrerte løsninger med bedriftens ERP-løsning. Sammen med Gurusoft har Oseberg laget en to-veis integrasjon for å sikre kvalitet i alle ledd mellom forretnings- og netthandelsløsningene.  

Last produktet ned fra Microsoft AppSource.

  • Standard to-veis integrasjon
  • B2B eller B2C netthandel
  • Sentral overvåkning

Oseberg Postnummer Import

Sørg for å være oppdatert med alle endringer på norske postnummer. Med Oseberg Postnummer Import er du koblet mot Postens database for å hente ned oppdaterte oversikter. 

Med riktig postnummer, kommer varen frem til mottaker. 

Oseberg nShift Integrasjon

Med nShift integrasjon sørger vi for sømløs integrasjon mellom Business Central og nShift for effektiv håndtering av frakt av varer/gods. Send og motta sporingsinformasjon direkte i rollesenteret i Business Central.

nShift integrasjonen leveres som "Basis" eller "Pluss", avhengig av krav og behov din virksomhet har. 

  • Utskrift av frakt- og returetikett
  • Beregning av fraktpris
  • Oversikt og status på forsendelser

Anbefalte / utvalgte løsninger

Utover egne app'er/løsninger har vi tatt frem ett utvalg av andre app'er som kompletterer Business Central for mest mulig effektiv bruk. Vi tar med oss ekspertise fra flere ulike bransjer og kombinerer det med godt faglig håndverk for å gi din virksomhet best mulig resultat.


Sumango Autobank

AutoBank er en bankløsning for bruk i Microsoft Dynamics 365 Business Central og Dynamics NAV. Produktet har hovedfokus på å effektivisere, forenkle og utvide funksjonalitet rundt betaling, innbetaling og avstemming av banktransaksjoner. Sumango Autobank støtter ISO20022 formatet. 

Produktet kan lastes ned i Microsoft AppSource. Utvidet produktinformasjon finnes på hjemmesiden til Sumango.

  • Full valutastøtte inkludert SEPA standard
  • Direkte integrasjon mot bank
  • Avstemming av bankkonti

Sumango Payroll / Lønn

Payroll er komplett lønnsløsning bygget i og rundt Microsoft Dynamics 365 Business Central. Med denne løsningen slipper du integrasjoner med filimport/-eksport mellom økonomi- og lønnssystemet. 

Se presentasjonsvideo eller last ned produktet i Microsoft AppSource.

  • Enkel integrasjon med forsystem
  • Integrert med Altinn
  • Enkel overføring til bank
  • Grunndata fra Business Central

Sumango Oppgjørsavstemming

Sumango Oppgjørsavstemming gjør det enkelt å avstemme oppgjør fra Vipps, Klarna, Nets/Teller, Nets Easy, Amex og Adyen mfl.. Oppgjørsdetaljer hentes fra respektive aktør som igjen blir avstemt automatisk pr. ordre eller pr. betalingsterminal direkte i Business Central.

  • Automatisk avstemming av oppgjør
  • Direkteføring av gebyr og avgifter
  • Mulighet for manuell avstemming

Continia Document Capture

Document Capture tilbyr automatisk registrering av dokumenter av en avansert OCR-tolk, utvidet godkjenningsflyt og et digitalt arkiv du kan søke i med fulltekst.

Document Capture optimerer og automatiserer alle prosesser – helt fra du mottar dokumentet til godkjenning og oppslag når du skal finne igjen bilaget i ettertid. 

Tasklet Factory WMS

Mobile WMS fra Tasklet Factory understøtter arbeidsprosessene på lageret og integrere med standardfunksjoner i Microsoft Dynamics 365 Business Central.

‎Du får en WMS-løsning med et flott grafisk brukergrensesnitt som er enkelt å bruke, og som kan konfigureres etter hver brukers behov.‎‎

Dine medarbeidere vil være mer effektive og gjøre færre feil, ettersom ‎‎Mobile WMS‎‎ gir verktøyene og informasjonen som trengs for å jobbe effektivt.‎

Swebase - enkel betalingsløsning

Er din organisasjon registrert i Sverige og har behov for effektiv håndtering av betaling, er SweBase ett ‘must’ for ditt selskap. Med SweBase kan du enkelt opprette både svenske og utenlandske leverandørbetalinger.

Med SweBase kan du også gjøre import av Camt053 og Camt054 betalingsfiler for enkel avstemming av kundetransaksjoner.

Leap Visma Payroll Import

Integrerer Dynamics 365 Business Central og Visma Payroll ved bruk Visma sine API. Løsningen gjør at du kan importere alle lønnskjøringer direkte til Business Central og bokføre transaksjonene der.

  • Direkte integrasjon med Business Central
  • Hent alle lønnskjøringer fra Visma Payroll
  • Enkel tilordning av dimensjon, konti mv.

Microsoft Solutions Partner - Business Applications

Microsoft setter store krav til partnere som sertifiseres som 'Solutions Partner for Business Application'. Sertifiseringen gis ved å oppnå resultater basert på mål, kompetanse og kunde suksess. I tillegg skal våre medarbeidere årlig gjennomføre kurs, opplæring og sertifisering innenfor ulike program- og produktområder i Dynamics 365 og Power Platform.

Forpliktelsen som løsningspartner skal sikre at du som kunde oppnår dine mål ved bruk av Microsoft teknologi.

Ønsker du å få mer informasjon om våre løsninger, ta kontakt med oss:


Oppgi din e-post adresse
Fyll gjerne inn ditt telefonnummer
Beskriv gjerne hva du er på jakt etter, slik at vi kan hjelpe deg så godt som mulig!