Til hovedinnholdet

Ledige stillinger

I Oseberg Solutions har vi som mål å skille oss positivt ut på løsning og kompetanse, og til det kreves et innovativt og godt kompetansemiljø. Hos oss finner du medarbeidere med høy faglig kompetanse og stort engasjement.

Vi har plass til flere dyktige kollegaer – vil du bli med? 

Ønsker du en fleksibel hverdag med fokus på trivsel og utvikling, og et samarbeid med noen av landets fremste fagfolk innen Microsoft teknologi og forretningsløsninger?  

Er du en person som kan engasjere og inspirere både kunder og kolleger, og som har et genuint ønske om å levere gode løsninger til våre kunder? Er du i tillegg nysgjerrig på ny teknologi og evner å kommunisere godt om fagfeltet?  

Da håper vi du søker en av våre ledige stillinger. Finner du ikke en stilling som passer deg, ta gjerne kontakt oss på jobb@oseberg.no. Vi er alltid åpne for dialog med gode kandidater! 


Stillinger

Vi søker etter en erfaren og faglig sterk konsulent, som kan være med på å bygge videre på vår satsing innen handels- og kjedevirksomheter. Du har erfaring med og god forståelse for ERP systemer, gjerne som superbruker eller som konsulent. Du har praktisk erfaring fra virksomhet innen handel og kjededrift, og kan være en rådgiver og sparringspartner for våre kunder innen områder som innkjøp, lager og salg. I tillegg har du erfaring fra bransjer som fashion eller retail.

Vi søker etter en erfaren og faglig sterk konsulent, som kan være med på å bygge videre på vår satsing innen handels- og kjedevirksomheter. Du har erfaring med og god forståelse for ERP systemer, gjerne som superbruker eller som konsulent. Du har praktisk erfaring fra virksomhet innen handel og kjededrift, og kan være en rådgiver og sparringspartner for våre kunder innen områder som innkjøp, lager og salg. I tillegg har du erfaring fra bransjer som fashion eller retail.

Som fagkonsulent vil du jobbe med konsulentoppgaver innen Microsoft Dynamics 365 Business Central og tilhørende verktøy. Du vil delta i hele implementeringsprosessen hos våre kunder, i tillegg til å bidra med å følge opp og videreutvikle våre eksisterende kunder.

Vår nye kollega kan engasjere og inspirere både kunder og kolleger, og har et genuint ønske om å levere gode og langsiktige løsninger til kundene våre. Du kjenner deg igjen i egenskaper som strukturert og engasjert, er pålitelig og med gjennomføringskraft.

Hos oss får du mulighet til å påvirke egen hverdag og arbeidsoppgaver, i et sosialt og godt arbeidsmiljø. Du vil få mulighet til å utvikle deg både faglig og personlig, fordype deg i fremtidsrettet teknologi og delta i spennende bransjerettede prosjekter.

Ønsket bakgrunn og erfaring;

  • Høyere formell relevant utdannelse innen logistikk, gjerne i kombinasjon med økonomi og/eller IT. Svært relevant erfaring kan kompensere for utdanningskravet.
  • Helst 3-5 års erfaring som konsulent eller superbruker fra ERP løsninger, gjerne Microsoft Dynamics 365 Business Central (NAV/Navision).
  • God forståelse for forretningsprosesser og praktisk erfaring fra virksomheter innen handel og kjededrift.
  • Gjerne kjennskap til metodeverk for implementering av forretningssystemer.
  • Evne til å kommunisere med personer på alle nivåer hos våre kunder.
  • Det er et krav at du behersker norsk (evt et av de andre skandinaviske språkene) flytende både muntlig og skriftlig, i tillegg til å kunne benytte engelsk som arbeidsspråk.

Arbeidssted: Oslo.

Legg ved både en kortfattet søknad og CV. Vi ser frem til å høre fra deg :-)

Spørsmål til stillingen kan rettes til teamleder for team Handel Tom Gisle Finneide, telefon +47 928 83 385 eller HR og Adm. leder Lene Herdlevær af Geijerstam, telefon +47 472 42 505.

Søk på stillingen her.

Vi er i sterk vekst og er alltid på utkikk etter ressurser som kan være med å styrke vårt team. Hos oss får du jobbe med fremtidsrettet Microsoft-teknologi, og i tillegg mulighet til å jobbe med spennende kunder innen blant annet handel, regnskap, industri og produksjon.

Vi er i sterk vekst og er alltid på utkikk etter ressurser som kan være med å styrke vårt team. Hos oss får du jobbe med fremtidsrettet Microsoft-teknologi, og i tillegg mulighet til å jobbe med spennende kunder innen blant annet handel, regnskap, industri og produksjon.

Oseberg Solutions leverer komplette forretningsløsninger med utgangspunkt i Microsoft teknologi, slik at du vil få jobbe med flere ulike verktøy og løsninger for å tilby den beste løsningen for kunden.

Vi ser alltid etter deg som har genuint ønske om å levere god kvalitet til beste for kunden. Du har stå-på-vilje og forholder deg til oppgaver og tidsfrister på en strukturert og profesjonell måte. Trives du med å "stå på egne ben" samtidig som du får mulighet til å støtte deg på kunnskapsrike kollegaer og et sterkt fagmiljø, er du kanskje den vi ønsker å snakke med! 

Ønsket bakgrunn og erfaring

  • Høyere formell utdannelse gjerne innen IT/systemutvikling, økonomi eller logistikk.
  • Kjennskap til teknologi som for eksempel C#, AL, DevOps, Git, Azure Functions, Docker, Visual Studio Code, SQL, Microsoft.net etc.
  • Kjennskap til Microsoft PowerApps og Power Automate er en fordel.
  • Kjennskap til økonomi/forretningssystemer (ERP) eller CRM systemer vil telle positivt, gjerne Microsoft Dynamics NAV/ Microsoft Dynamics 365 Business Central eller Microsoft Dynamics CRM.
  • Gode kommunikasjonsevner. Det er et krav at du behersker et av de skandinaviske språk flytende både muntlig og skriftlig, i tillegg til engelsk.

Legg ved både en CV og en kortfattet søknad. Vi ser frem til å høre fra deg!

Arbeidssted: Tønsberg eller Oslo

Send inn din åpne søknad her

 

Jobbe hos Oseberg 

Hos oss får du mulighet til å påvirke egen hverdag og arbeidsoppgaver, i et sosialt og godt arbeidsmiljø. Du vil få mulighet til å utvikle deg både faglig og personlig, fordype deg i fremtidsrettet teknologi og delta i spennende bransjerettede prosjekter.  

Ønsker du å vite mer om oss? Klikk her....