Til hovedinnholdet

Prosjektgjennomføring

Oseberg Solutions har implementert forretningsløsninger hos flere hundre kunder i over 20 år.
Basert på denne erfaringen, benytter vi to ulike prosjektmodeller for å sikre at du skal få den beste starten på reisen sammen med oss.
Ta kontakt hvis du lurer på hva som er den beste prosjektmodellen for deg.


Standard prosjekt

Denne malbaserte prosjektmodellen benytter vi når du ønsker å komme raskt i gang med standard produkter til en fast pris.
Basert på vår erfaring har vi utarbeidet en standard mal for oppsett med utgangspunkt i beste praksis. Dette oppsettet passer til de fleste virksomheter, og vi tar gjerne en prat med deg for å avklare om det passer til din virksomhet. 
Vi har også utarbeidet standard maler for import av grunndata, som kunder, leverandører og varer. 
Og vi har laget standard dokumentmaler som du enkelt kan tilpasse selv.

Med standard prosjekt kommer du raskt i gang, og kan senere ta i bruk all funksjonalitet som  Dynamics 365 Business Central kan by på. 


Tilpasset prosjekt

Denne prosjekttypen er for deg som har behov for å ta i bruk mer avansert funksjonalitet, og kanskje har behov for skreddersøm tilpasset din virksomhet.
Eller du ønsker rett og slett at vi skal ta et større ansvar i gjennomføringen fordi du ikke har kapasitet til å gjøre det selv.
Vi benytter vår standard  prosjektmetodikk, og ditt dedikerte prosjektteam leder deg trygt gjennom design, opplæring, test og oppstart. 

Ofte gjennomfører vi et forprosjekt før vi går i gang med selve prosjektgjennomføringen, for å sikre at vi unngår store overraskelser underveis i prosjektet.