Til hovedinnholdet
OSSO Skjerm 16 9 D

Oseberg produkter

Oseberg Solutions tilbyr mange ulike tilleggsprodukter. Dette er produkter som er bygget for å gjøre hverdagen enklere for brukerne av Business Central.  

Oseberg EHF

Oseberg EHF er en smidig løsning for sikker og effektiv håndtering av utgående EHF salgsfaktura og kreditnota.

Løsningen gir deg full oversikt over sendte dokumenter, med tre ulike statuser; sendt, validert og bekreftet mottatt i kundens elektroniske postboks. Hvis dokumentet ikke validerer, vil det være en logg som beskriver hva som må endres.
Med Oseberg EHF kan du automatisk legge med PDF kopi av faktura, samt også andre PDF vedlegg som timelister, rekvisisjoner etc.

Du trenger ingen andre avtaler med tredjepartsleverandører for å sende via Oseberg EHF.

Har du Business Central Online? Last produktet ned fra Microsoft AppSource, du finner Oseberg EHF under det engelske navnet E-invoice PEPPOL Bis.

Oseberg EHF finnes for alle versjoner fra NAV 2017 til og med siste versjon av Business Central.

Ta en titt på presentasjonsvideoen eller last ned produktarket. 


Oseberg Dokument

Oseberg Dokument lar deg knytte alle typer filer til dokumenter i Business Central. Filene lagrer automatisk dokument versjoner som PDF - eks: alle tilbudsversjoner rundt en salgsordre, evt. bestillinger, fakturaer med mer på angitt filområde.

Du kan dra og slippe filene rett i dokumenter som f.eks. ordre og faktura eller til leverandør-/kundekort eller varekort. Drag’n Drop funksjon fungerer også for å legge til andre relevante vedlegg f.eks avtaler, excelark med prislister, mailer med vedlegg osv.

Ta en titt på presentasjonsvideoen eller last ned produktarket.


Oseberg Brønnøysund Oppslag

Med oppslag mot Brønnøysund registrene får du alltid oppdatert informasjon om selskapet du skal etablere som kunde eller leverandør. 

Nøkkelfunksjonalitet:

  • Oppslag fra skjermbilder direkte mot Brønnøysundregisteret
  • Basert på Org nr eller søk på Navn
  • Returnerer liste med alternativer
  • Kontaktinformasjon og adresser
  • Fungerer både fra kundekort og fra Leverandørkort
  • Validering av informasjon om kunder og leverandører
  • "Vask" av eksisterende informasjon.

Kan brukes sammen med Business Central Kunde-/Leverandørmal for å også automatisere oppsett for annen informasjon på kunder/leverandør-kortet som bokføringsgrupper, betalingsbetingelser med mer.

I kombinasjon med Oseberg EHF utføres en automatisk validering mot ELMA registeret slik at betalingstype EHF settes som standard.

Last gjerne ned produktarket og les mer. Du kan også laste ned produktet fra Microsoft AppSource og komme i gang allerede nå idag.  

 


Oseberg Avansert Prosjekt

Med Oseberg Avansert Prosjekt kan du raskt og enkelt opprette avanserte prosjekt direkte i løsningen for Business Central.

Nøkkelfunksjonalitet:

  • Prosjekt maler
  • Prosjekt wizzard
  • Prosjekt flere kunder
  • Prosjekt alternative budsjetter
  • Prosjekt fastpris (terminer og avregninger)
  • Oseberg VIA
  • Innkjøp fra prosjekt
  • Enkel logistikk i prosjekt
  • Leveranse fra prosjekt

Last gjerne ned produktarket og les mer.


Oseberg Currency Rate

Effektiv løsning for daglig import av valutakurser direkte inn i din Business Central installasjon.

Funksjonalitet: 

  • Effektiv valutahåndtering
  • Sikre kvalitet på dine data ved at systemet laster ned oppdatert(-e) valutakurs(-er)
  • Egen visning i rollesenter med status
  • Oppdatert kurs fra Norges Bank eller andre banker

Supporterer Essentials og Premium tilganger i Business Central. 

Last ned Oseberg Currency Rate direkte i Microsoft AppSource


Oseberg Integration Framework

‎Oseberg Integration Framework er et rammeverk for ulike integrasjoner mot tredjepartsprogrammer som nettbutikker og fraktløsninger som brukes med Microsoft Dynamics 365 Business Central.‎

‎Viktige funksjoner i denne utvidelsen gir vil være logg på ulike hendelser/jobber, mulighet for å utvide funksjonalitet for å kunne benytte "jobb i jobbkø", statuskontroll(-er) og advarsler og mulighet for automatisert omstart av jobber som mislyktes osv.‎

Har du Business Central Online? Last ned produktet fra Microsoft AppSource.


Oseberg Postnummer Import

Sørg for å være oppdatert med alle endringer på norske postnummer. Med Oseberg Postnummer Import er du koblet mot Postens database for å hente ned oppdaterte oversikter. 

Med riktig postnummer, kommer varen frem til mottaker. 


Oseberg Consignor integrasjon

Send leveranseadresser fra Business Central til transportør, motta sporingsnummer i retur. Overfør data til transportørene automatisk. Skriv ut alle fraktetiketter fra samme system. Send varsel til kundene dine med sporing av dine forsendelser.

Consignor leveres av vår samarbeidspartner nShift AS, som er en globalt ledende leverandør av administrasjonsverktøy og programvare for sending og sporing av forsendelser mellom en eller flere aktører. 


Ønsker du mer informasjon om Oseberg produkter, ta kontakt med oss:


Oppgi din e-post adresse
Fyll gjerne inn ditt telefonnummer
Beskriv gjerne hva du er på jakt etter, slik at vi kan hjelpe deg så godt som mulig!