Til hovedinnholdet

Ledig stilling

Så hyggelig at du har lyst å jobbe hos oss! Under finner du aktuelle ledige stillinger.
Finner du ikke en stilling som passer deg, så kontakt oss.
Vi er alltid på utkikk etter nye dyktige kolleger!

Lykke til :)

Vi søker etter en systematisk og analytisk fagkonsulent, som kan være med på å bygge videre på vår satsing innen handels- og kjedevirksomheter. Du har erfaring med og god forståelse for ERP systemer, gjerne som superbruker eller som konsulent. Du har praktisk erfaring fra virksomhet innen handel og kjededrift, og kan være en rådgiver og sparringspartner for våre kunder innen områder som innkjøp, lager og salg.

Som fagkonsulent vil du jobbe med konsulentoppgaver innen Microsoft Dynamics 365 Business Central og tilhørende verktøy. Du vil delta i hele implementeringsprosessen hos våre kunder, i tillegg til å bidra med å følge opp og videreutvikle våre eksisterende kunder.

Vår nye kollega kan engasjere og inspirere både kunder og kolleger, og har et genuint ønske om å levere gode og langsiktige løsninger til kundene våre. Du kjenner deg igjen i egenskaper som strukturert og engasjert, er pålitelig og med gjennomføringskraft.

Hos oss får du mulighet til å påvirke egen hverdag og arbeidsoppgaver, i et sosialt og godt arbeidsmiljø. Du vil få mulighet til å utvikle deg både faglig og personlig, fordype deg i fremtidsrettet teknologi og delta i spennende bransjerettede prosjekter.

Ønsket bakgrunn og erfaring;

  • Høyere formell relevant utdannelse innen logistikk/økonomi. Svært relevant erfaring kan kompensere for utdanningskravet.
  • Helst 3-5 års erfaring som konsulent eller superbruker fra ERP løsninger, gjerne Microsoft Dynamics 365 Business Central (NAV/Navision). 
  • God forståelse for forretningsprosesser og praktisk erfaring fra virksomheter innen handel og kjededrift.
  • Gjerne kjennskap til metodeverk for implementering av forretningssystemer.
  • Evne til å kommunisere med personer på alle nivåer hos våre kunder.
  • Det er et krav at du behersker norsk (evt et av de andre skandinaviske språkene) flytende både muntlig og skriftlig, i tillegg til å kunne benytte engelsk som arbeidsspråk.

Arbeidssted: Oslo.

Legg ved både en kortfattet søknad og CV. Vi ser frem til å høre fra deg :-)

Søk på stillingen her

Spørsmål til stillingen kan rettes til teamleder for team Handel Tom Gisle Finneide, telefon +47 928 83 385 eller HR og Adm. leder Lene Herdlevær af Geijerstam, telefon +47 472 42 505.

Vi søker nå etter en dyktig og ambisiøs forretningskonsulent som har erfaring med CRM- og samhandlingsløsninger, gjerne som superbruker eller som konsulent. Du kan engasjere og inspirere både kunder og kolleger, og har et genuint ønske om å levere gode løsninger til kundene. I tillegg er du er nysgjerrig på ny teknologi og evner å kommunisere godt om fagfeltet ditt. 

Denne stillingen vil få produktansvar for Microsoft Dynamics 365 CRM, apper og tilhørende verktøy, som blant annet innebærer å bistå i salgsprosesser, være fagspesialist, implementere og supportere løsning hos kunde. For å lykkes i denne stillingen må du være en person som trives med å "stå på egne ben", og å være en ledende ressurs innen ditt fagområde.

Du vil jobbe på tvers av alle deres team og kunder, og innen ulike bransjer. Fast arbeidssted vil fortrinnsvis være Tønsberg, men det vil være behov for å jobbe fra både kontor i Tønsberg og i Oslo (sentralt på Karl Johan) avhengig av prosjekter. I tillegg vil du reise ut og besøke deres kunder som hovedsakelig holder til i Norge.

Hos oss får du mulighet til å påvirke egen hverdag og arbeidsoppgaver, i et sosialt og godt arbeidsmiljø. Du vil få mulighet til å utvikle deg både faglig og personlig, fordype deg i fremtidsrettet teknologi og delta i spennende bransjerettede prosjekter.

Ønsket bakgrunn og erfaring;

  • Høyere relevant utdannelse. Erfaring kan kompensere for utdanningskravet
  • Erfaring med CRM- og samhandlingsløsninger
  • Forståelse for forretningsprosesser (salg/service), samt evnen til å relatere disse til produktfunksjonalitet
  • Kjennskap til Microsoft Dynamics 365 CRM
  • Erfaring med økonomi/forretningssystemer (gjerne Microsoft Dynamics 365 Business Central/ Microsoft Dynamics NAV) vil telle positivt
  • Evne til å kommunisere med personer på alle nivåer hos kunde
  • Det er et krav at du behersker norsk flytende både muntlig og skriftlig i tillegg til engelsk

Søk på stillingen her.