Til hovedinnholdet

Ledig stilling

Så hyggelig at du har lyst å jobbe hos oss! Under finner du aktuelle ledige stillinger.
Finner du ikke en stilling som passer deg, så kontakt oss.
Vi er alltid på utkikk etter nye dyktige kolleger!

Lykke til :)

Vi er i sterk vekst og søker etter en ny utvikler som kan være med på å styrke vårt team i Tønsberg. Hos oss får du jobbe med fremtidsrettet Microsoft-teknologi, og i tillegg mulighet til å jobbe med spennende kunder innen blant annet regnskap, industri og produksjon. Denne gangen ønsker vi å satse på en ung, engasjert og strukturert person som gjerne kommer rett fra studier eller som har noen år med erfaring.

Arbeidsoppgavene vil hovedsakelig bestå i å bidra til å videreutvikle og optimalisere våre kunders løsninger ved hjelp av analyse, design og utvikling av Microsoft Business Central med tilhørende løsninger/integrasjoner. I tillegg vil du få jobbe i implementeringsprosjekter, og bidra med å utarbeide gode løsninger sammen med resten av teamet. Oseberg Solutions levere komplette forretningsløsninger med utgangspunkt i Microsoft teknologi, slik at du vil få jobbe med flere ulike verktøy og løsninger for å tilby den beste løsningen for kunden.

Vi ser etter en kollega som har et genuint ønske om å levere gode løsninger. Du har stå-på-vilje og forholder deg til oppgaver og tidsfrister på en strukturert og profesjonell måte. For å lykkes i stillingen må du være en person som trives med å "stå på egne ben", samtidig som du får mulighet til å støtte deg på kunnskapsrike kollegaer og et sterkt fagmiljø.

Ønsket bakgrunn og erfaring

  • Høyere formell utdannelse innen IT/systemutvikling, gjerne i kombinasjon med økonomi eller logistikk.
  • Kjennskap til teknologi som for eksempel C#, AL, DevOps, Git, Azure Functions, Docker, Visual Studio Code, SQL, Microsoft.net etc.
  • Kjennskap til Microsoft PowerApps og Power Automate er en fordel.
  • Noe kjennskap til økonomi/forretningssystemer (ERP) eller CRM systemer vil telle positivt, gjerne Microsoft Dynamics NAV/ Microsoft Dynamics 365 Business Central eller Microsoft Dynamics CRM.
  • Gode kommunikasjonsevner. Det er et krav at du behersker et av de skandinaviske språk flytende både muntlig og skriftlig, i tillegg til engelsk.

Legg ved både en CV og en kortfattet søknad. Vi ser frem til å høre fra deg :-)

Arbeidssted: Tønsberg
Søknadsfrist: 25.01.2021

Spørsmål til stillingen kan rettes til Utviklingsansvarlig Industri Tord Bigseth, telefon +47 982 13 806 eller HR og Adm. leder Lene Herdlevær af Geijerstam, telefon +47 472 42 505.

Søk på stillingen her

Bakgrunn innen økonomi og lyst til å jobbe med ERP og Microsoft teknologi?

Vi søker etter en systematisk og analytisk fagkonsulent innen økonomi/finans. Du har god forståelse for ERP systemer, bakgrunn innen økonomi og erfaring fra regnskapsførsel. I tillegg har du kjennskap til eller stor interesse for teknologi, og kan gi råd om hvilke verktøy som best vil støtte kundens fremtidige behov. 

Som fagkonsulent vil du jobbe med konsulentoppgaver innen Microsoft Dynamics 365 Business Central og tilhørende verktøy. Du vil delta i hele implementeringsprosessen hos våre kunder, i tillegg til å bidra med å følge opp og videreutvikle våre eksisterende kunder.

Vår nye kollega kan engasjere og inspirere både kunder og kolleger, og har et genuint ønske om å levere gode og langsiktige løsninger til kundene våre. Du kjenner deg igjen i egenskaper som strukturert og engasjert, er pålitelig og med gjennomføringskraft.

Hos oss får du mulighet til å påvirke egen hverdag og arbeidsoppgaver, i et sosialt og godt arbeidsmiljø. Du vil få mulighet til å utvikle deg både faglig og personlig, ta del i et svært kompetent fagmiljø, fordype deg i fremtidsrettet teknologi og delta i spennende bransjerettede prosjekter.

Ønsket bakgrunn og erfaring;

  • Høyere formell relevant utdannelse innen økonomi. Svært relevant erfaring kan kompensere for utdanningskravet.
  • Erfaring som konsulent eller superbruker på ERP løsning, gjerne Microsoft Dynamics 365 Business Central (NAV/Navision). 
  • God forståelse for forretningsprosesser og interesse for teknologi.
  • Erfaring fra eller god kjennskap til ulike verktøy som for eksempel Excel og Power BI.
  • Praktisk erfaring fra virksomheter innen industri/produksjon og prosjekt vil telle positivt.
  • Gjerne kjennskap til metodeverk for implementering av forretningssystemer.
  • Evne til å kommunisere med personer på alle nivåer hos våre kunder.
  • Det er et krav at du behersker norsk (evt et av de andre skandinaviske språkene) flytende både muntlig og skriftlig, i tillegg til å kunne benytte engelsk som arbeidsspråk.

Arbeidssted: Tønsberg
Søknadsfrist: 18.01.2021

Legg ved både en kortfattet søknad og CV. Vi ser frem til å høre fra deg :-)

Spørsmål til stillingen kan rettes til teamleder for team Industri Tore Myhre, telefon +47 982 19 999 eller HR og Adm. leder Lene Herdlevær af Geijerstam, telefon +47 472 42 505

Søk på stillingen her.