Pluss
- For kjeder og/eller grossister eller med flere selskaper
- Større bedrifter med behov for automatisert arbeide
- Integrasjoner mot egne fagsystemer
- Skreddersydd akkurat din bedrift
- Full kontroll over hele verdikjeden
Pluss løsning for akkurat din bedrift
Plussløsningen er beregnet på de som kanskje har et, to eller mange selskaper hvor et selskap kan være grossist, et selskap kan være en kjede og med noe franchise og kanskje med et netthandelsselskap.
Da har man behov av å kunne arbeide effektivt på tvers av alle selskapene med automatiserte forretningsprosesser, uten å øke bemanningen straks veksten øker noe. Så kan man heller bruke tiden på det som faktisk betyr noe, som kundeoppfølging og forretningsutvikling.
Kjernen i vår Pluss løsning er basert på standard Dynamics 365 Business Central (tidliegere Dynamics NAV) og på vår Basis modul som gjør det raskt og effektivt å administrere og vedlikeholde løsningen. Men vi har i tillegg gitt løsningen mange gode og gjennomarbeidete og tilrettelagte forbedringer for kjeder eller grossister som har flere selskaper og/eller avdelinger.
Denne løsningen kan enten være en skyløsning eller en on-premise (på egen server). Den er veldig skalerbar og tilgjengelig når og hvor som helst, slik at du og din bedrift ikke trenger å bruke tid på IT-administrasjon med mange ulike systemer som ikke henger sammen.
Rolletilpasset grensesnitt
Rett informasjon til rett tid til rett person
Rapportering
Visuell oversikt over det du må vite når du må vite det
Tilgjengelig
Løsningen er alltid tilgjengelig i nettleser, Windows klient, nettbrett og telefon
Funksjonalitet som følger med løsningen
Ønsker du å utvide løsningen?
Ønsker du heller en annen løsning?
Velg mellom Handel Basis eller Fleksi