Til hovedinnholdet

Pluss

  • For kjeder og/eller grossister eller med flere selskaper
  • Større bedrifter med behov for automatisert arbeide
  • Integrasjoner mot egne fagsystemer
  • Skreddersydd akkurat din bedrift
  • Full kontroll over hele verdikjeden
Velg løsning

Pluss løsning for akkurat din bedrift

Plussløsningen er beregnet på de som kanskje har et, to eller mange selskaper hvor et selskap kan være grossist, et selskap kan være en kjede og med noe franchise og kanskje med et netthandelsselskap.
Da har man behov av å kunne arbeide effektivt på tvers av alle selskapene med automatiserte forretningsprosesser, uten å øke bemanningen straks veksten øker noe. Så kan man heller bruke tiden på det som faktisk betyr noe, som kundeoppfølging og forretningsutvikling.

Kjernen i vår Pluss løsning er basert på standard Dynamics NAV og på vår Basis modul som gjør det raskt og effektivt å administrere og vedlikeholde løsningen. Men vi har i tillegg gitt løsningen mange gode og gjennomarbeidete og tilrettelagte forbedringer for kjeder eller grossister som har flere selskaper og/eller avdelinger.

Denne løsningen kan enten være en skyløsning eller en on-premise (på egen server). Den er veldig skalerbar og tilgjengelig når og hvor som helst, slik at du og din bedrift ikke trenger å bruke tid på IT-administrasjon med mange ulike systemer som ikke henger sammen.

Rolletilpasset grensesnitt

Rett informasjon til rett tid til rett person

Rapportering

Visuell oversikt over det du må vite når du må vite det

Tilgjengelig

Løsningen er alltid tilgjengelig i nettleser, Windows klient, nettbrett og telefon

Funksjonalitet som følger med løsningen

Ønsker du å utvide løsningen?

Under finner du tilleggsprodukter du kan legge til løsningen.

Ønsker du heller en annen løsning?

Velg mellom Handel Basis eller Fleksi 

Basis

Skyløsningen for deg som ønsker full forutsigbarhet og månedsleie av server og lisenser.

Fleksi

For deg som ønsker et effektivt og fleksibelt forretningssystem som et konkurransefortrinn.